Compliment
Ben je tevreden over onze zorgverlening? We waarderen het als je je eigen zorgverlener hierover persoonlijk vertelt. Ben je hiervoor niet in de gelegenheid, dan kan je het compliment ook mailen naar info@stichtingrooz.nl. Je compliment wordt doorgestuurd aan de betreffende collega of het team.
Feedback
In het dagelijks werk van Stichting ROOZ draait het om de kinderen, jongeren en hun gezin. De doelen worden opgesteld aan de hand van de hulpvraag en de uitvoering van de zorgverlening is toegespitst op jouw wensen. We zijn ons ervan bewust dat het altijd beter kan. We moedigen je dan ook aan om ons hierover te informeren. We waarderen het als je je eigen zorgverlener hierover persoonlijk vertelt. Je kan je feedback uiteraard ook mailen naar info@stichtingrooz.nl.
Klacht
Ben je ontevreden over de zorg- of dienstverlening van Stichting ROOZ? Ook dat willen we graag van je weten. Jouw klacht helpt ons de dienstverlening te verbeteren. Je kunt je klacht het beste eerst bespreken met de betreffende medewerker, of met diens leidinggevende. Zij zijn altijd bereid om naar je te luisteren en indien mogelijk te werken aan een oplossing voor de ontstane situatie.
Indien dit niet tot een bevredigende oplossing heeft geleid kan je schriftelijk een klacht indienen. In ons klachtenbeleid staan de diverse mogelijkheden hiervoor beschreven. Wij bieden je de mogelijkheid om zowel intern (klachtenfunctionaris) als ook extern en volledig onafhankelijk (onafhankelijke klachtencommissie) je klacht in te dienen. Daarnaast kan je ook extern advies, informatie en/of begeleiding krijgen van de onafhankelijke organisatie Zorgbelang Gelderland.
Je kunt ons klachtenbeleid hier lezen of downloaden.
In 2023 hebben wij als organisatie geen interne en/of externe klachten ontvangen.
Interne klachtenfunctionaris | Externe klachtenportaal | Externe klachtenportaal Kinderopvang |
Nienke Kremer
06-27361604 0318-303638
|
Klachtenportaal ZORG
info@klachtenportaalzorg.nl |
Klachtenloket Kinderopvang |
AKJ vertrouwenspersonen in de jeugdhulp
Alle kinderen, ouders en verzorgers die te maken hebben met de jeugdhulp, hebben recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Daarvoor kunnen zij terecht bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). Ondersteuning door een vertrouwenspersoon is gratis. Het AKJ is een zelfstandige stichting, deze vertrouwenspersonen zijn niet in dienst van Stichting ROOZ of de plaatsende instantie.
Wat kan de vertrouwenspersoon voor jou doen?
Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over de hulp die je krijgt. Als je er niet uit komt met je hulpverlener van Stichting ROOZ neem dan contact op met de adviesdienst van het AKJ. Allereerst luisteren zij naar jouw verhaal. Soms helpt dat al. In ieder geval zal de vertrouwenspersoon je verhaal altijd serieus nemen. Zij of hij informeert je over je rechten en geeft advies. Ook kan de vertrouwenspersoon je ondersteunen bij het opstellen van een klachtbrief en bij een gesprek met Stichting ROOZ of de plaatsende instantie.
Zo bereik je het AKJ
Op de website van het AKJ vind je meer informatie en alle contactgegevens.
Je kunt ze bellen op 088 5551000, mailen met info@akj.nl of het contactformulier invullen op de website. Je kunt ook chatten met een vertrouwenspersoon.
Logeeropvang Ede
Horalaan 5-G3, 6717LX Ede |
|
Routebeschrijving |
|
Kantoor Ede
Bennekomseweg 43, 6717 LL Ede |
|
Routebeschrijving |
|
Logeeropvang Putten
Summio Parc Heihaas Voorthuizerstraat 75, 3881 SE Putten |
|
Routebeschrijving |
|
Kantoor Nijkerk
Melkrijder 4G, 3861 SG Nijkerk |
|
Routebeschrijving |
|
0318 303638 Locatie MosROOZ: 06 57631505 Locatie DuinROOZ: 06 29773064 |
|
info@stichtingrooz.nl
|
|
Kvk nummer 54902894 RSIN nummer 851485261 |
De Geschillencommissie Kinderopvang
Geschillen tussen ouder en kinderopvang organisatie over de totstandkoming of de uitvoering van de overeenkomst kunnen zowel door de ouder als door de kinderopvang organisatie aanhangig worden gemaakt bij de Geschillencommissie Kinderopvang.